26 December 2009

jauh-lah bro

assalamualaikum warahmatullah.. 

 ku hanya mahu melaporkan dari pihak yg satu lagi..
anas dgn sedihnya, tawfiq dgn penatnya..

[ 24-12-2009 ]
yaumul khamis



destinasi pertama : sekolah hidayah

nak tengok result adik2 pmr.. tapi TERawal..
katanya pkul 11 baru kuar result.. takpe2..

destinasi kedua : starhill

sebelum masuk lagi dah hujan,
ingatkan derg nak cancel swim,
tapi, on jgk..
sedih tak dapat join..

destinasi ketiga : taman perling

jabir kata dia tau rumah amirul kat mana,
tapi, HARAM..!!
last2 baru jumpa..

destinasi keempat : klinik ihsan

membabi buta belakang kereta hafizuddin selamat..
entah ke mana2 la dia bawak..
akhirnya dia park kete depan klinik, naik kete saga je..

destinasi kelima : jusco tebrau



hafizuddin selamat (organizer) bersama adiknya, hilmi selamat..


diorg nak tgk wayang, tapi tidak diizinkanNya..
maksudnya? ada hikmah tu..




amirul hanif berangan nak ada hp baru..
tapi ditahan niat tu, sbb nokia kn boikot..


masing2 posing dgn sony vaio tersendiri..



paparazzi tangkap gmbr..



bila orang kaya bershopping..


levi's latest release 522 slim straight..



bila dah penat merayap kat Jusco Tebrau,
ngamuk kt kete org lain plak.. adoy..

destinasi keenam: plaza angsana



si jabir yg konon nak shopping, tapi, HARAM..!!



amirul try pakai jaket, tapi duit takde..


kanak-kanak ribena di ruang legar angsana,
bersama dua makhluk asing yg agak cute..


destinasi ketujuh : taman perling

hantar amirul hanif balik umah dia..

destinasi kelapan : taman senai utama

balik rumah, mandi, makan malam..

destinasi kesembilan : pejabat jim

dengar ceramah pakcik salleh kassim
'GET ORGANIZED!'

destinasi kesepuluh : restoran ayob

supper dengan anas azlan dan zubayr afiq

destinasi kesebelas : balik rumah

-the end-

3 comments:

+akufobia+ said...

padan la muka sememeh je time datang.penat berjalan rupanya.hehe.ukhuwwah forever.sayang kawan itu indah.hehe.

TawfiqRahmat said...

apa tu sememeh? haha.. yela tu bro..

AmirSyafiq said...

slm, hapis. cmne prog kt starhill? ;)

Related Posts with Thumbnails