18 April 2009

Penceramah dan Speaker ERAT '09



Mesti ramai yang tertanya-tanya, siapakah tetamu-tetamu yang diundang khas untuk memeriahkan ERAT '09.InsyaAllah, jika tiada aral melintang -- berikut antara speaker yang diundang khas!


1. Ustaz Abdul Razak Abdul Muthalib (Penceramah, pakar motivasi dan penulis buku siri 'Resipi Kejayaan' merangkap Ahli TAMRIN. Layari http://www.abdulrazak.com/)


2. Prof Madya Dr. Harlina Halizah Haji Siraj (Ketua Wanita JIM dan juga Pakar Obstetrik & Ginekologi di HUKM. Tokoh yang sering bangkit membawa suara wanita Islam)


3. Prof. Madya Dr. Hafidzi Mohd Noor (Profesor Madya di UPM dan penulis prolifik yang gigih dalam usaha kemanusiaan Palestin. Kerap dijemput untuk berceramah tentang isu-isu yang melanda bumi Al-Quds. Layari http://www.lambaian-islah.blogspot.com/)


4. Puan Hajjah Rosmawati Zainal (Pengarah Raudhatus Sakinah dan sukarelawan dakwah yang kian menempa nama. Sering diundang oleh stesen televisyen, radio, akhbar dan majalah. Layari http://www.ummiroses.blogspot.com/)


5. Penolong Profesor Dr. Zulfakar Ramlee (Pensyarah di Jabatan Undang-undang Islam, Kulliyyah Undang-Undang Ahmad Ibrahim UIAM. Kepakaran dalam bidang berkaitan forensik dan Islam)


6. Dr. Sany Izan Ihsan (Pensyarah di Kulliyyah Kejuruteraan UIAM. Pelajar terbaik Program Doktor Falsafah (PhD) sempena konvokesyen UIAM pada tahun 2008)


7. Cik Roha Hassan (Pengasas 'Aku Ori Bukan Fotokopi merangkap aktivis pembangunan remaja. Penulis jemputan akhbar Sinar Harian. Layari http://www.rohahassan.blogspot.com/)


8. Sdr. Mohd Saifuddin Mohd Rehan (Pensyarah dan siswa PhD dari Kulliyyah Kejuruteraan UIAM)


9. Sdri. Syahidah Azizi (Graduan terbaik dari UNITEN dan meraih pingat dalam majlis konvokesyen)


10. Sdri. Raihan Mustafa Kamal (Penulis buku 'Hidup Zero Alasan')


11. Sdri. Raudhah Abdul Rahman (Siswi Perubatan di PPUKM dan Ameerah Karisma KL)


dan ramai lagi!Mentor-mentor yang mesra juga setia menanti anda. Daftarlah sekarang!


Kepada sesiapa yang mempunyai kesukaran untuk mencetak dan faks borang pendaftaran, memadai sudah dengan menghantar sms atau e-mel.

Maklumat yang perlu ada;

1. Nama penuh

2. No. kad pengenalan

3. Alamat rumah

4. Sekolah terdahulu

5. Nombor perhubungan


Hantarkan sms ke Bro Danny di nombor 012-930 7522 atau e-mel dhanysarip@gmail.com

Pembayaran yuran berjumlah RM 30.00 boleh dilunaskan ketika sesi pendaftaran ERAT '09. Harap maklum :)



wahai sahabat x-gen sekalian... inilah masa yang terbaik untuk antum menggarap ilmu sebelum menjejak ke dunia yang amat mencabar di ipt nanti. speaker2 yang terkenal dijemput supaya dapat merealisasikan moto x-gen yang amat gah sekali.. iaitu x-gen bersama menggegar dunia...


inilah bukan program biasa... ramai pendakwah kampus bermula dari SINI !!!!


wassalam

1 comments:

Unknown said...

hu.semua hebathebat la pula kan.hade.tak dapat nak join.hu.bukan nak jumpa semua tu sekali.hu.

Related Posts with Thumbnails