16 October 2009

Gathering Ikhwah X-GEN


Rancangan yg dah lama dirancang akhirnya terlaksana rancangan nya...

Mula dari 8.50, budak2 USIM naik KTM, diikuti juga dgn budak2 yg berhampiran dgn area Nilai (UPM, UNISEL). Bagi yg dah dekat dgn area KL ni (IBT, UM, Taylors) naiklah bas atau teksi, kumpul di Midvalley Megamall pada pukul 10.30 pagi.

Tanggal 11 Oktober 2009, gathering ikhwah X-GEN di Midvalley bermula...





Berkumpul kat tingkat teratas.... bukan untuk tengok wayang ya...



Muaz sedang menikmati makanannya sambil memfokuskan matanya kepada.... apa ya?



Siapakah tetamu misteri yang membuatkan muka Fahim dan Muaz sebegini? Berikan hujah anda kurang daripada 400 patah perkataan.



Amir: Apsal rasa cam pelik je makanan ni? Tak cukup garam ker?



Makanan: Aduh, ada ke budak USIM ni kata diriku ni perlu dimasukkan garam?




Sesiapa yang berani menggangu Amar yang sedang makan akan merasai serangan sudu hitamnya...



Hah, memang ramai yang datang pada hari ni... muka-muka yang jarang dilihat pun ada...



Mahadhir pun datang seh! Skang beliau sedang menyambung pelajaran di UNISEL (terbuktilah ahli-ahli X-GEN semuanya hebat2 belaka)




Walaupun dah lama rancangan ni di rancang, tapi baru hari ni dapat dibuat. Memang agak sukar untuk mengumpulkan ahli2 X-GEN yg dah bersepah dimerata bumi Malaysia ni.

Buat masa ni, rancangan menyerang USIM ditangguhkan pada bulan Disember, sebab perlu tunggu semua habis finals dan balik ke IPT masing2 selepas cuti. Itupun selepas membincang dan mengambil kira 4 rancangan. Akhirnya rancangan yg ke-4 dipilih (utk buat bila semua dah balik cuti finals)...

Semoga apa yg dirancang diizinkan-Nya.

Donna keikaku de mo, Kami-sama no yurushi ga nai nara, zenzen dekinai.
Makna: Tidak kira apa rancangan sekalipun, kalau tiada izin-Nya, tidak akan dapat dilaksanakan.

4 comments:

+akufobia+ said...

aa.semoga berpanjangan ukhuwwah yang diusahakan.ameen.

Irfan Md Nor said...

harapan akan diadakan selalu...maaf x blh hadir sbb dah ada kat johor...afwan

+akufobia+ said...

takpe,selagi masingmasing masih rasa nak bersama,tak dapat join hari ni punya,esok,lusa,tulat,minggu depan,bulan depan,tahun depan punya pun boleh join lagi kan.tetap semangat.

Nur Jannah said...

Ya Allah..

fasiiru fil ardh.biar merantau tapi kita ke arah satu tempat yang sama.

mmg byk muka yang lama tak nmpk.

Mahathir unisel course ape? bole jmpe kakak ana nih.

Related Posts with Thumbnails