18 October 2009

Terjumpa Dia


Nak jumpa Dr. Hafidzi..
Terjumpa dia.
Dia sihat.
Dia bersemangat.
Masih Raider.
Wartawan umat.

p.s-Raider, camne anak usrah kt IKIP?

12 comments:

+akufobia+ said...

wahaa.kat IKIP ke?boleh ikut jejak amin,shah,azlan nanti.keke.aa.macam kenal je program ni.keke.

bikrunnajah said...

haah la, mcm kenal je malam ni...
17hb kan??
huhu...ruginye x pegi...

+akufobia+ said...

haa.jauhnya nak pergi.

Irfan Md Nor said...

haha...dah bsr amin rupanya eh.lama x jmp.raider lg eh,teringat zaman menabung kat kepala dia dulu.

saraH²amizah said...

amin husaini amek apa kat IKIP?

Anonymous said...

kewartawanan... cam mass com... pengganti ana...

+akufobia+ said...

siapa ana anonymous?keke.amin husaini yang mana?(aa.agak lupalupa.maaf.amin khidzir ku ingat lagi la.keke.)

AmirSyafiq said...

anonymous tu mesti zahid, konfirm

abu_syahid said...

ye? knape?? siapa anonymous tu?? ape2 pun... amin pasti jadi wartawan yang berjaya kelak... satu karier yg bisa menembusi semua kebatilan dalam dunia... haq itu pasti akan kedengaran dan batil itu akan tenggelam ... jgn jd penulis atau pengulas yang hanya mampu mengungkap bait2 kata manis.. sedangkan menyembunyikan haq yang nyata... sbb itu lah tugas seorang wartawan muslim... memastikan segala info... tidak memperbodohkan umat islam sendiri... amin boleh !!!

Irfan Md Nor said...

ye lah tu cap.dia bdk batch ana,msk F4.anak dr hafidzi,adi qayyim ngan mawardi.x kenal kot....btol zahid,ana sokong...hidup amin,hidup 5 ikhlas(eh.ceh)

+akufobia+ said...

aa.laa.tak pula nama penuh dia amin husaini.keke.ana tahu amin je.aa.ni kena ta'aruf lebih lagi dengan korang.zzz.

Nur Jannah said...

amin, moga berjaya.

Related Posts with Thumbnails